Aktualności

NFZ: na portalu pacjent.gov.pl dostępny czatbot ws. koronawirusa

2020-03-22, 22:32  PAP
Infolinia obsługiwana przez konsultantów działa przez całą dobę pod numerem telefonu 800 190 590. Grafika: zrzut ekranu

Infolinia obsługiwana przez konsultantów działa przez całą dobę pod numerem telefonu 800 190 590. Grafika: zrzut ekranu

Na portalu pacjent.gov.pl udostępniliśmy czatbota odpowiadającego na pytania dotyczące koronowirusa - poinformował w niedzielę na Twitterze, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, Adam Niedzielski.

Na portalu pacjent.gov.pl zamieszczane są informacje o koronawirusie, m.in. gdzie szukać pomocy, jeśli podejrzewa się u siebie zakażenie i jakie środki ostrożności zachować, by zmniejszyć ryzyko zarażenia.

Uruchomiono też czatbota, czyli program do konwersacji na bazie sztucznej inteligencji, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania.

"Wystarczy kliknąć na pomarańczowe, pulsujące kółko z symbolem rozmowy tekstowej, aby rozpocząć rozmowę. Wersję głosową bota testujemy na infolinii TIP (Telefonicznej Informacji Pacjenta)" - napisał prezes NFZ.

Infolinia obsługiwana przez konsultantów działa przez całą dobę pod numerem telefonu 800 190 590.

Zobacz także

Szpital im. Biziela: operacje z udziałem robota medycznego da Vinci [zdjęcia]

2023-02-14, 10:47

Wydział Medyczny w Bydgoszczy? Tak, ale pomysł potrzebuje czasu

2023-02-07, 19:30

Autorzy gry komputerowej o inwazji zombie inspirowali się tym grzybem

2023-02-06, 09:00

Badania: przez dwie godziny wdychali spaliny z diesla. To zakłóciło pracę mózgu

2023-02-03, 10:15

W dzień mokradeł zaglądamy na bagna regionu. Te koło Tucholi przejdą badania

2023-02-02, 07:00
Dodaj do Ulubionych

Dodaj do Ulubionych

Audycja o tematyce popularnonaukowej, prezentująca najnowsze osiągnięcia w dziedzinie nowych technologii, oprogramowania i szeroko rozumianej nauki.