Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw
Liderów Innowacji Pomorza i Kujaw zaprezentowano dziś w Toruniu podczas finałowej gali Forum Ekspansji Internetu Rzeczy.
W kategorii średnie przedsiębiorstwo tytuł otrzymała Planika. Firma została doceniona za pierwszy na świecie inteligentny biokominek. W kategorii mikro przedsiębiorstwo za stację ładowania smartfonów zasilaną energią słoneczną tytuł otrzymała firma Medlabs.
Wśród przedsiębiorstw akademickich najlepsza okazała się spółka Nano-implant i jej spersonalizowane implanty medyczne.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy otrzymał tytuł w kategorii jednostka naukowa/zespół badawczy za maszynę do rehabilitacji kończyn dolnych.
Zobacz także
Najbliższej nocy (27/28.09) całkowite zaćmienie Księżyca
2015-09-27, 10:52Miłośników zjawisk astronomicznych czeka nieprzespana noc. Nie dość, że na niebie zobaczymy całkowite zaćmienie Księżyca, to jeszcze nasz satelita będzie większy niż zwykle, znajdzie się bowiem najbliżej Ziemi w całym 2015… Czytaj dalej »
Instagram ma już ponad 400 mln użytkowników
2015-09-23, 19:16Instagram ma powód do świętowania - w środę serwis umożliwiający dzielenie się zdjęciami i filmami poinformował, że ma już ponad 400 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. To blisko o 100 mln użytkowników więcej niż ma… Czytaj dalej »
Microsoft i Orange podpisały porozumienie ws. inteligentnych miast
2015-09-23, 14:17Dyrektor polskiego oddziału Microsoft Ronald Binkofski i wiceprezes zarządu Orange Polska Mariusz Gaca podpisali w środę podczas warszawskiego forum Smart City porozumienie o współpracy i dzieleniu się wiedzą ekspercką w obszarze… Czytaj dalej »
Wielka awaria komunikatora Skype
2015-09-21, 17:29W Skype ie wystąpiła w poniedziałek awaria uniemożliwiająca wykonywanie połączeń - przyznał właściciel popularnego komunikatora internetowego firma Microsoft, potwierdzając nieprawidłowości zgłaszane przez użytkowników na… Czytaj dalej »
Profile stałych klientów podstawą sukcesu sklepów internetowych
2015-09-20, 10:38Sklepy internetowe są w stanie budować profile preferencji swoich klientów w oparciu o dane pozostawiane w trakcie zakupów. Kluczem do ich sukcesu jest znajomość preferencji stałych klientów - twierdzi ekspert w rozmowie z PAP. Czytaj dalej »