Uber uruchamia w Warszawie aplikację umożliwiającą zamawianie posiłku
Amerykański koncern Uber uruchomił we wtorek w Warszawie aplikację, która umożliwia zamawianie posiłków z dostawą na terenie miasta. Stolica Polski jest dziesiątym miastem w Europie i pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym dostępna jest ta usługa.
"Cieszy nas, że możemy zaoferować warszawiakom możliwość dostarczenia jedzenia z ich ulubionych restauracji (...). Użytkownicy aplikacji już od dziś mogą zamawiać jedzenie z więcej niż 150 warszawskich lokali, co ważne - ponad 50 proc. z nich nie oferowało wcześniej możliwości dowozu. UberEATS jest dla nich szansą na dotarcie do nowej grupy klientów - kilkuset tysięcy użytkowników aplikacji - oraz lepsze wykorzystanie zasobów poza godzinami szczytu" - powiedział PAP dyrektor UberEATS w Polsce Krzysztof Radoszewski.
Jak przypomniał, "Polska jest dla Ubera trzecim rynkiem w Europie" i dlatego firma planuje "dynamicznie rozwijać tu naszą platformę e-commerce". "UberEATS jest kluczowym elementem tych planów" - tłumaczył.
Aplikacja korzysta z platformy cyfrowej i sieci współpracujących z nią dostawców, by w umożliwić zamówienie posiłku z wybranej restauracji - tłumaczą przedstawiciele koncernu, zwracając uwagę na podobieństwo w jej działaniu do funkcjonowania podstawowej usługi Ubera, czyli przewozu osób. UberEATS jest dostępna na urządzenia systemami mobilnymi iOS i Android.
Jak zwrócono uwagę, posiłki można zamawiać tylko z restauracji znajdujących się w określonej odległości od miejsca, w którym jest zamawiający. Dodatkowo, aplikacja umożliwia śledzenie statusu zamówienia i trasy kuriera, a po każdym zamówieniu użytkownik ocenia w aplikacji jakość posiłku i dostawy.
UberEATS jest dostępny w ponad 60 miastach w więcej niż 20 krajach. (PAP)
Zobacz także
Microsoft i Orange podpisały porozumienie ws. inteligentnych miast
2015-09-23, 14:17Dyrektor polskiego oddziału Microsoft Ronald Binkofski i wiceprezes zarządu Orange Polska Mariusz Gaca podpisali w środę podczas warszawskiego forum Smart City porozumienie o współpracy i dzieleniu się wiedzą ekspercką w obszarze… Czytaj dalej »
Wielka awaria komunikatora Skype
2015-09-21, 17:29W Skype ie wystąpiła w poniedziałek awaria uniemożliwiająca wykonywanie połączeń - przyznał właściciel popularnego komunikatora internetowego firma Microsoft, potwierdzając nieprawidłowości zgłaszane przez użytkowników na… Czytaj dalej »
Profile stałych klientów podstawą sukcesu sklepów internetowych
2015-09-20, 10:38Sklepy internetowe są w stanie budować profile preferencji swoich klientów w oparciu o dane pozostawiane w trakcie zakupów. Kluczem do ich sukcesu jest znajomość preferencji stałych klientów - twierdzi ekspert w rozmowie z PAP. Czytaj dalej »
Zdaniem eksperta, Facebook nie wprowadzi "anty-lajków"
2015-09-19, 11:18Mark Zuckerberg zapowiedział, że Facebook poszerzy możliwość oceniania treści przez użytkowników o nowy przycisk. Ma to być odpowiedź na liczne petycje o wprowadzenie 'dislike'ów'. Eksperci wskazują na przeciwskazania do takiego… Czytaj dalej »
PAN otworzyła centrum badawcze, które zajmie się energetyką
2015-09-17, 19:12Prace m.in. nad technologiami na rzecz energetyki odnawialnej prowadzone będą w Centrum Badawczym „Konwersja Energii i Źródła Odnawialne” Polskiej Akademii Nauk. Placówkę otwarto w czwartek w podwarszawskiej Jabłonnie. Czytaj dalej »