Bydgoska firma wydała pierwszą grę mobilną z Rockym Balboa
W sklepie Apple App Store można już pobrać grę Real Boxing 2 ROCKY™. Producentem gry jest bydgoskie studio Vivid Games.
Real Boxing 2 ROCKY™ to kolejna odsłona wydanej w listopadzie ubiegłego roku oficjalnej gry mobilnej filmu „Creed”, amerykańskiego hitu z Michalem B. Jordanem oraz Sylwestrem Stallone w rolach głównych.
Gra jest owocem współpracy polskiego producenta, firmy Vivid Games, z amerykańskim gigantem branży filmowej – Metro-Goldwyn-Mayer. Premiera gry przypada w roku, w którym marka Rocky obchodzi swoją 40. rocznicę.
– Na koniec 2015 roku seria Real Boxing™ zanotowała ponad 33 mln pobrań na całym świecie, podkreślając tym samym swoją silną pozycję w kategorii gier sportowych. Wierzymy, że najnowsza wersja naszego tytułu zaowocuje dalszym wzrostem liczby graczy, a wysiłek włożony w optymalizację produktu przyczyni się do zwiększenia przychodów. – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Real Boxing 2 ROCKY™ pozwala graczom wcielić się w Rockiego Balboa lub stworzyć własną sylwetkę pięściarza i zmierzyć się z legendami bokserskiej sagi takimi jak Apollo Creed, Clubber Lang czy Ivan Drago.
Oprócz nowej rozbudowanej zawartości, aktualizacja udoskonala rozgrywkę, m.in. poprzez modyfikację trybu kariery. Grę dopracowano tak, aby każdy jej etap – od tworzenia postaci poprzez jej rozwój po same pojedynki – stał się jeszcze bardziej intuicyjny, ekscytujący i angażujący.
Real Boxing 2 ROCKY™ jest dostępny za darmo w sklepie Apple App Store jako aktualizacja do wydanej pod koniec ubiegłego roku gry Real Boxing 2 CREED™. W sklepie Google Play pojawi się 31 marca 2016 r.
Vivid Games S.A. jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie i największą firmą produkującą gry na urządzenia mobilne w Polsce. Główną siedzibą spółki jest Bydgoszcz.
Zobacz także
Eksperci: w tym roku ponad 60 proc. Polaków będzie miało smartfona
2015-03-08, 13:55W 2015 r. ponad 60 proc. Polaków może posiadać smartfony - wynika z szacunków ekspertów. Według prognoz w 2019 r. w Europie będzie blisko 760 mln smartfonów, a na świecie będą one stanowiły ponad 80 proc. wszystkich telefonów… Czytaj dalej »
Sony inwestuje w rzeczywistość wirtualną
2015-03-08, 13:54Podczas odbywającej się w San Francisco Game Developers Conference firma Sony zaprezentowała najnowszy prototyp Project Morpheus - gogli do rzeczywistości wirtualnej opracowanych z myślą o konsoli PlayStation 4. Produkt ma trafić na… Czytaj dalej »
We Wrocławiu zbudowano nieinwazyjny aparat wykrywający zagrożenie osteoporozą
2015-03-07, 12:15Wrocławscy wynalazcy zbudowali aparat do wykrywania u pacjenta stanu zagrożenia osteoporozą. Urządzenie firmy Bone Vitae jest nieinwazyjne i uzyskało pod koniec lutego 2015 r. znak CE, który pozwoli na jego sprzedaż w całej Unii E… Czytaj dalej »
Unreal Engine dostępny za darmo
2015-03-04, 10:24Amerykańska firma Epic Games zrezygnowała z pobierania abonamentu i opłat licencyjnych od producentów gier komputerowych korzystających z popularnego silnika Unreal Engine 4. Decyzja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony… Czytaj dalej »
Algorytmy dzięki obserwacji internautów wykryją epidemię jeszcze przed jej wystąpieniem
2015-03-03, 12:35Oprogramowanie analizujące dane internetowe z wielu źródeł już dziś stanowi istotny element uzupełniający klasyczne systemy wykrywania i zapobiegania epidemiom opracowane przez wyspecjalizowane agencje rządowe - ocenia Stephen L… Czytaj dalej »