Bydgoska firma wydała pierwszą grę mobilną z Rockym Balboa
W sklepie Apple App Store można już pobrać grę Real Boxing 2 ROCKY™. Producentem gry jest bydgoskie studio Vivid Games.
Real Boxing 2 ROCKY™ to kolejna odsłona wydanej w listopadzie ubiegłego roku oficjalnej gry mobilnej filmu „Creed”, amerykańskiego hitu z Michalem B. Jordanem oraz Sylwestrem Stallone w rolach głównych.
Gra jest owocem współpracy polskiego producenta, firmy Vivid Games, z amerykańskim gigantem branży filmowej – Metro-Goldwyn-Mayer. Premiera gry przypada w roku, w którym marka Rocky obchodzi swoją 40. rocznicę.
– Na koniec 2015 roku seria Real Boxing™ zanotowała ponad 33 mln pobrań na całym świecie, podkreślając tym samym swoją silną pozycję w kategorii gier sportowych. Wierzymy, że najnowsza wersja naszego tytułu zaowocuje dalszym wzrostem liczby graczy, a wysiłek włożony w optymalizację produktu przyczyni się do zwiększenia przychodów. – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Real Boxing 2 ROCKY™ pozwala graczom wcielić się w Rockiego Balboa lub stworzyć własną sylwetkę pięściarza i zmierzyć się z legendami bokserskiej sagi takimi jak Apollo Creed, Clubber Lang czy Ivan Drago.
Oprócz nowej rozbudowanej zawartości, aktualizacja udoskonala rozgrywkę, m.in. poprzez modyfikację trybu kariery. Grę dopracowano tak, aby każdy jej etap – od tworzenia postaci poprzez jej rozwój po same pojedynki – stał się jeszcze bardziej intuicyjny, ekscytujący i angażujący.
Real Boxing 2 ROCKY™ jest dostępny za darmo w sklepie Apple App Store jako aktualizacja do wydanej pod koniec ubiegłego roku gry Real Boxing 2 CREED™. W sklepie Google Play pojawi się 31 marca 2016 r.
Vivid Games S.A. jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie i największą firmą produkującą gry na urządzenia mobilne w Polsce. Główną siedzibą spółki jest Bydgoszcz.
Zobacz także
CERT Polska: statystycznie 280 tys. zainfekowanych komputerów w Polsce
2015-04-17, 12:17280 tys. komputerów w Polsce każdego dnia jest zainfekowanych złośliwym oprogramowaniem - wynika z danych za 2014 r. zgromadzonych przez zespół CERT Polska, działający w ramach instytutu badawczego NASK. Czytaj dalej »
Messenger i WhatsApp osiągnęły popularność portali społecznościowych
2015-04-17, 12:15BI Intelligence informuje, że pod koniec marca 2015 r. po raz pierwszy z czterech najpopularniejszych komunikatorów skorzystało tyle samo osób co z Twittera, Facebooka, Instagrama i LinkedIn razem wziętych - czyli ponad 2 miliardy os… Czytaj dalej »
Eksperci: Europa Środkowo-Wschodnia potrzebuje rozwoju opartego na wiedzy
2015-04-16, 15:23Powszechny dostęp do wiedzy może być kluczem do dalszego rozwoju Europy Środkowo-Wschodniej, pod warunkiem, że społeczeństwu obywatelskiemu uda się zmusić władzę do przejrzystych działań i społecznej partycypacji - uważają… Czytaj dalej »
Google broni się przed niektórymi zarzutami KE; wskazuje na Apple
2015-04-16, 13:48W odpowiedzi na wszczęcie przez Komisję Europejską postepowania wyjaśniającego ws. mobilnego systemu operacyjnego Android Google zwrócił uwagę, że konkurencja korzysta z podobnych mechanizmów o jakie sam jest oskarżany, wymieniając… Czytaj dalej »
Cyfrowa karcianka „Hearthstone” trafia na smartfony
2015-04-16, 08:08Internetowa gra karciana „Hearthstone: Heroes of Warcraft” w rok od premiery doczekała się wersji na telefony komórkowe. Dotychczasowa liczba graczy „HS” przekracza 25 mln osób, a przychody w pierwszym roku kalendarzowym szacowane… Czytaj dalej »