Instagram ma już ponad 400 mln użytkowników
Instagram ma powód do świętowania - w środę serwis umożliwiający dzielenie się zdjęciami i filmami poinformował, że ma już ponad 400 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. To blisko o 100 mln użytkowników więcej niż ma rywal serwisu - Twitter.
Na pojawienie się 100 mln nowych użytkowników Instagram czekał dziewięć miesięcy. Trzy czwarte nowych instagramowiczów to mieszkańcy krajów innych niż USA; więcej niż połowa mieszka w Europie i Azji. Najwięcej przybyło ich w Brazylii, Japonii i Indonezji.
Wśród nowych użytkowników najchętniej obserwowane są konta m.in. Davida Beckhama (12,2 mln obserwujących), byłego amerykańskiego sportowca po operacji korekty płci Caitlyn Jenner (4,2 mln), niemieckiego piłkarza Toniego Kroosa (3,2 mln) i południowokoreańskiego rapera T.O.P. (2,6 mln).
Bardzo dobry wynik Instagramu to powód do zadowolenia dla Facebooka, który jest jego właścicielem - zauważa na stronie internetowej CNBC. Przypomina, że Facebook zaczął niedawno wprowadzać w swoim serwisie płatne funkcje dodatkowe, takie jak możliwość promowania postów, i planuje dodawać kolejne, np. profilowane reklamy. W tym roku zysk z reklam wygenerowany przez Instagram ma wynieść 600 mln dolarów i wzrosnąć do 1,48 mld dol. w 2016 r. (PAP)
Zobacz także
Microsoft i Orange podpisały porozumienie ws. inteligentnych miast
2015-09-23, 14:17Dyrektor polskiego oddziału Microsoft Ronald Binkofski i wiceprezes zarządu Orange Polska Mariusz Gaca podpisali w środę podczas warszawskiego forum Smart City porozumienie o współpracy i dzieleniu się wiedzą ekspercką w obszarze… Czytaj dalej »
Wielka awaria komunikatora Skype
2015-09-21, 17:29W Skype ie wystąpiła w poniedziałek awaria uniemożliwiająca wykonywanie połączeń - przyznał właściciel popularnego komunikatora internetowego firma Microsoft, potwierdzając nieprawidłowości zgłaszane przez użytkowników na… Czytaj dalej »
Profile stałych klientów podstawą sukcesu sklepów internetowych
2015-09-20, 10:38Sklepy internetowe są w stanie budować profile preferencji swoich klientów w oparciu o dane pozostawiane w trakcie zakupów. Kluczem do ich sukcesu jest znajomość preferencji stałych klientów - twierdzi ekspert w rozmowie z PAP. Czytaj dalej »
Zdaniem eksperta, Facebook nie wprowadzi "anty-lajków"
2015-09-19, 11:18Mark Zuckerberg zapowiedział, że Facebook poszerzy możliwość oceniania treści przez użytkowników o nowy przycisk. Ma to być odpowiedź na liczne petycje o wprowadzenie 'dislike'ów'. Eksperci wskazują na przeciwskazania do takiego… Czytaj dalej »