Facebook uruchamia programy ds. promocji dla małego biznesu
Facebook ogłosił w środę, że będzie pomagać małym firmom w promowaniu swej działalności na portalu społecznościowym. Jednocześnie poinformowano, że swoje konta na Facebooku ma obecnie ok. 40 mln małych przedsiębiorstw; w czerwcu 2014 r, było ich 30 mln.
Przedstawiciele koncernu podkreślają, że z tej liczby zaledwie 2 mln firm zainwestowało w reklamę na portalu. Mimo tego dyrektor Facebooka ds. małego biznesu w Ameryce Północnej Johnatan Czaja zwrócił uwagę, że tworzenie profili to nie tylko sposób na łatwe dotarcie z ofertą do klientów.
„Zaistnienie na Facebooku jest samo w sobie poważnym kapitałem” – ocenił Czaja.
Koncern zapowiedział, że będzie w najbliższym czasie organizować spotkania dla przedstawicieli małego biznesu w różnych miastach Stanów Zjednoczonych. Jednocześnie zapewnia, że przedsiębiorcy obecni na portalu dostaną możliwość bezpośredniego kontaktu z działem obsługi klienta za pomocą specjalnego czata. Ma to być odpowiedź Facebooka na apele przedsiębiorców z całego świata.
Wsparcie będzie dostępne w najbliższych miesiącach dla użytkowników z USA, Wielkiej Brytanii i Irlandii. W kolejnych miesiącach planowane jest rozszerzenie usługi na inne państwa.
Do tej pory wszelkie sprawy techniczne czy reklamacje na działanie usług reklamowych trzeba było zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej. (PAP)
Zobacz także
Twitter łagodzi limit 140 znaków w wiadomościach
2016-09-20, 14:06Limit obowiązujący przy komponowaniu tweetów nadal będzie wynosił 140 znaków, ale Twitter nie będzie już wliczał do niego załączników - takich jak pliki wideo i zdjęcia - czy cytowanych wiadomości, poinformował serwis mikro… Czytaj dalej »
Eksperci: nowotwory głowy i szyi coraz częstsze u młodych dorosłych
2016-09-19, 18:17Na nowotwory głowy i szyi, do których zalicza się np. raka nosa, jamy ustnej, krtani, gardła (z wyjątkiem nowotworów mózgu i oka), cierpi coraz więcej młodych dorosłych przed 40. rokiem życia - alarmowali eksperci w poniedziałek… Czytaj dalej »
Polskie łaziki marsjańskie nie tylko dla branży kosmicznej
2016-09-15, 08:14Choć trudno wyobrazić sobie, że budowa łazików marsjańskich będzie komercyjnym przedsięwzięciem, to zastosowane w nich technologie mogą być wykorzystywane na co dzień - np. przez wojsko, policję czy przemysł samochodowy. Łaziki… Czytaj dalej »
Spór o prawa autorskie: czy Google powinien płacić wydawcom za treści
2016-09-06, 08:36UE rozważa, czy nakazać agregatorom treści - takim jak Google News - płacenie wydawcom za wykorzystywane fragmenty tekstów. Według wydawców byłoby to naprawienie niesprawiedliwości, kładące kres żerowaniu na cudzej pracy; zwolennicy… Czytaj dalej »
Techno tajniaków, czyli jak schować bity informacji między beatami muzyki
2016-08-23, 08:17W utworze muzycznym można ukryć dodatkowe informacje - np. manipulując rytmem. Świetnie nadaje się do tego np. muzyka klubowa - po godzinach takie badania wykonuje steganograf prof. Krzysztof Szczypiorski. Czytaj dalej »