Rozszerzenie dla przeglądarki Chrome chroniące hasła do usług Google’a
Koncern Google opublikował rozszerzenie dla przeglądarki internetowej Chrome, które ma chronić przed udostępnianiem haseł do usług Google’a na innych stronach. Password Alert będzie ostrzegać przed takimi próbami i zapewniać ochronę przed atakami pishingowymi.
Przedstawiciele koncernu zwracają uwagę, że wielu użytkowników internetu loguje się w różnych miejscach za pomocą jednego hasła, co negatywnie wpływa na ich bezpieczeństwo w sieci – hakerzy mogą przejąć kontrolę nad wszystkimi sieciowymi kontami użytkownika podczas pojedynczego ataku.
Dlatego głównym celem stworzenia Password Alert była chęć nauczenia internautów, aby nie korzystali z tych samych haseł na różnych stronach. Rozszerzenie ma charakter open-source, dlatego programiści mogą je zaadaptować dla innych przeglądarek.
Password Alert można pobrać z Chrome Web Store.(PAP)
Zobacz także
Apple Watch za pomocą aplikacji kontroluje funkcje elektrycznych modeli BMW
2015-04-30, 12:46Dzięki aplikacji BMW i Remote można za pomocą urządzenia Apple Watch kontrolować funkcje samochodów elektrycznych z serii i3. Program zapewni użytkownikom m.in. aktualną informację na temat stanu akumulatorów lub poziom ich ładowania… Czytaj dalej »
Nowoczesny symulator do szkolenia pilotów liniowych działa w Łodzi
2015-04-29, 19:50O nowoczesny symulator do szkolenia przyszłych pilotów liniowych do tzw. uprawnień do lotów według przyrządów wzbogacił się ośrodek szkolenia lotniczego Bartolini Air w Łodzi. Urządzenie może realistycznie symulować m.in. turbulencje… Czytaj dalej »
Powstało konsorcjum uczelni i przemysłu dla rozwoju technologii 3D
2015-04-29, 18:39Należące do koncernu Sikorsky zakłady PZL Mielec oraz Politechnika Rzeszowska podpisały w środę porozumienie o utworzeniu konsorcjum naukowo-przemysłowego Lot-Virtual-Lab. Jego celem jest m.in. zastosowanie technologii 3D w wyrobach… Czytaj dalej »
Facebook uruchamia programy ds. promocji dla małego biznesu
2015-04-29, 16:50Facebook ogłosił w środę, że będzie pomagać małym firmom w promowaniu swej działalności na portalu społecznościowym. Jednocześnie poinformowano, że swoje konta na Facebooku ma obecnie ok. 40 mln małych przedsiębiorstw; w czerwcu… Czytaj dalej »