Aplikacja Porsche Car Connect na Apple Watch
Porsche jako jeden z pierwszych producentów samochodów na świecie wprowadził aplikację umożliwiającą łączenie auta z zegarkiem Apple Watch. Dzięki programowi kierowca uzyskuje wygodniejszy dostęp do aplikacji Porsche Car Connect.
Niemiecki producent sportowych samochodów zwraca uwagę, że komunikacją z samochodem będzie nadal zarządzać smartfon (iPhone), który integruje się z Apple Watch jako dodatkowym wyświetlaczem oraz elementem sterowania.
Apple Watch podaje informacje na temat aktualnego statusu auta i pozwala śledzić lub obsługiwać wybrane funkcje za pomocą ekranu dotykowego. Zdalne sterowanie umożliwia na przykład sprawdzenie czy szyby, drzwi, klapa bagażnika i szklany dach zostały zamknięte, a także aktywowanie centralnego zamka. Porsche informuje, że dzięki funkcji „Carfinder” można łatwo zlokalizować położenie samochodu, a wbudowana nawigacja wyznacza trasę dzielącą kierowcę od niego.
W przypadku hybrydowych modeli plug-in kierowca może monitorować i obsługiwać najważniejsze funkcje z zakresu komfortu: stopień naładowania akumulatorów, dostępny zasięg oraz pozostały czas ładowania. Menu „Climate” umożliwia zdalne ustawienie układu klimatyzacji – podkreśla Porsche. (PAP)
Zobacz także
Instagram ma już ponad 400 mln użytkowników
2015-09-23, 19:16Instagram ma powód do świętowania - w środę serwis umożliwiający dzielenie się zdjęciami i filmami poinformował, że ma już ponad 400 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. To blisko o 100 mln użytkowników więcej niż ma… Czytaj dalej »
Microsoft i Orange podpisały porozumienie ws. inteligentnych miast
2015-09-23, 14:17Dyrektor polskiego oddziału Microsoft Ronald Binkofski i wiceprezes zarządu Orange Polska Mariusz Gaca podpisali w środę podczas warszawskiego forum Smart City porozumienie o współpracy i dzieleniu się wiedzą ekspercką w obszarze… Czytaj dalej »
Wielka awaria komunikatora Skype
2015-09-21, 17:29W Skype ie wystąpiła w poniedziałek awaria uniemożliwiająca wykonywanie połączeń - przyznał właściciel popularnego komunikatora internetowego firma Microsoft, potwierdzając nieprawidłowości zgłaszane przez użytkowników na… Czytaj dalej »
Profile stałych klientów podstawą sukcesu sklepów internetowych
2015-09-20, 10:38Sklepy internetowe są w stanie budować profile preferencji swoich klientów w oparciu o dane pozostawiane w trakcie zakupów. Kluczem do ich sukcesu jest znajomość preferencji stałych klientów - twierdzi ekspert w rozmowie z PAP. Czytaj dalej »
Zdaniem eksperta, Facebook nie wprowadzi "anty-lajków"
2015-09-19, 11:18Mark Zuckerberg zapowiedział, że Facebook poszerzy możliwość oceniania treści przez użytkowników o nowy przycisk. Ma to być odpowiedź na liczne petycje o wprowadzenie 'dislike'ów'. Eksperci wskazują na przeciwskazania do takiego… Czytaj dalej »