Trendy w mediach społecznościowych
Piszemy błyskotliwe posty, wstawiamy zdjęcia, grafiki. Efekt? Kilka "lajków" lub komentarzy.
PAP zapytał ekspertów, co zrobić, żeby naszą wiadomość w mediach społecznościowych zobaczyło więcej osób.
Zobacz także
CTP-Locker - Wirus z fakturą za 6 tys. zł
2015-01-30, 13:54Udaje maile z fakturą lub informacje od znanych instytucji. Za błąd użytkownika, który go otworzył każe płacić nawet 6 tys. zł okupu. Wirus CTB-Locker potrafi na dobre zablokować komputer. Polska jest jednym z trzech krajów, gdzie… Czytaj dalej »
Innowacje technologiczne a przenikanie się sfer pracy i wypoczynku. Co przyniesie przyszłość?
2015-01-30, 09:55W obliczu zmian wywołanych nowymi technologiami sfery pracy i czasu wolnego coraz bardziej nakładają się na siebie - zdaniem ekspertów biorących udział w festiwalu Transmediale jesteśmy obecnie świadkami takiej ewolucji podejścia… Czytaj dalej »
W 2014 r. ponad 22 tys. internetowych oszustw
2015-01-30, 09:52Z roku na rok wzrasta liczba przestępstw popełnianych w internecie; oszuści wybierają 'sieć', bo łatwiej zacierać ślady, a zyski mogą być znacznie większe. Tylko w 2014 r. policja odnotowała ponad 22 tys. internetowych oszustw. Czytaj dalej »
IBM wprowadza rozwiązanie chroniące prywatność użytkowników
2015-01-29, 13:53IBM ogłosił właśnie wprowadzenie nowego rozwiązania w chmurze, pozwalającego na lepszą ochronę prywatności w sieci. Eksperci oceniają podobne działania jako krok we właściwym kierunku, podkreślając jednocześnie, że wciąż… Czytaj dalej »
Młody konstruktor stworzył drukarkę dla niewidomych z klocków lego
2015-01-28, 14:18Zaczęło się od ciekawości nastolatka, a skończyło na wynalazku, który może pomóc milionom niewidomych. Trzynastolatek z Kalifornii skonstruował drukarkę dostosowaną do alfabetu Braille'a. 'Surowcem' okazały się... klocki leg… Czytaj dalej »