Najlepsze widżety dla iPhone’a
Darmowa wtyczka „New York Timesa”, która odsyła użytkownika do wyselekcjonowanych przez redaktorów artykułów i newsów, znalazła się na pierwszym miejscu listy dziesięciu najlepszych widżetów dla systemu iOS, opracowanej przez serwis Business Insider.
W zestawieniu znalazły się m. in. aplikacja do monitorowania zużycia pakietu danych GSM, wtyczka Evernote, Kindle, czy gra Minesweeper.
Widżet DataMan informuje o zużyciu pakietu danych przypisanego do naszego abonamentu GSM. Dzięki aplikacji wiemy, jak wiele MB/GB pozostało nam w danym okresie rozliczeniowym. Widżet kosztuje 1.99 euro.
Kolejna sugerowaną aplikacją została Yahoo Weather, która jest zaawansowanym widżetem informującym o pogodzie. Umożliwia dodanie wielu miast do listy miejsc, w których chcemy sprawdzić pogodę. Oprogramowanie dostępne jest za darmo.
Na czwartym miejscu znalazł się oficjalny widżet serwisu ESPN, dostarczającego informacje ze świata sportu. Aplikacja pozwala także szybko uruchomić relacje z wydarzeń sportowych w wersji audio. ESPN jest darmowym widżetem.
Minesweeper Widget Edition jest grą przypominającą popularnego Sapera. Widżet pozwala na rozgrywkę także z poziomu zablokowanego ekranu. Stan gry automatycznie zapisuje się w Game Center. Gra kosztuje 0.99 euro.
Widżet Evernote przenosi podstawowe funkcję popularnego programu do notatek i zarządzania treścią na poziom Centrum Powiadomień. Dzięki niej, bez uruchamiania właściwego programu, możemy wykonać zdjęcia, utworzyć notatkę, czy przygotować listę zadań. Widżet dostępny jest za darmo.
Dzięki widżetowi Day One - popularnej aplikacji pełniącej rolę cyfrowego dziennika - mamy dostęp do ostatnich wpisów już z poziomu Centrum Powiadomień. Możemy także zapisywać i przesyłać zdjęcia prosto do właściwego programu bez jego uruchamiania. Za pełną aplikację Day One, która zawiera w sobie także widżet musimy zapłacić 4.99 euro.
Na ósmej pozycji znalazła się darmowa wtyczka popularnego informacyjnego serwisu BuzzFeed. Widżet wyświetla najpopularniejsze posty z danego dnia w Centrum Powiadomień systemu iOS.
Przedostatnie miejsce zajęła gra Overglide, która oferuje prostą rozgrywkę - unikanie ścian w jaskini, którą przemierzamy, kontrolując przedmiot przypominający latającą kopertę. Widżet kosztuje 0.99 euro.
Zestawienie zamyka rozszerzenie aplikacji Kindle. Widżet informuje o postępach w czytaniu rozpoczętych już pozycji, pełniąc jednocześnie rolę zakładki - jedno stuknięcie w ekran przenosi nas do właściwej strony w e-booku. Aplikacja wyświetla także listę sugerowanych zakupów. Widżet dostępny jest za darmo jako rozszerzenie podstawowej aplikacji Kindle.
Mobilny system operacyjny Apple umożliwia instalację widżetów od wersji iOS 8. We wrześniu 2014 r. firma, obok nowych modeli iPhone’a (6 i 6 Plus), zaprezentowała także jego nową wersję wyposażoną w tę funkcjonalność. (PAP)
Zobacz także
Sąd w Hamburgu zezwolił na używanie wtyczki blokującej reklamy
2015-05-18, 13:18Sąd w Hamburgu oddalił skargę wydawców niemieckich gazet 'Zeit Online' i 'Handelsblatt' przeciwko firmie Eyeo - twórcy i dystrybutora wtyczki Adblock Plus umożliwiającej blokowanie reklam. Wydawcy rozważają możliwość odwołania… Czytaj dalej »
![](public/info/2015/thumb_480_0/2015-05-17_1431866151.jpg)
Wristy - telefon dla dziecka, na szyję lub na rękę
2015-05-17, 14:30Polski telefon komórkowy rusza na podbój Europy. Wristy to prawdopodobnie najmniejsza komórka na świecie i jest adresowana przede wszystkim do rodziców, którzy chcą mieć stały kontakt ze swoimi dziećmi. Czytaj dalej »
Sztuczna inteligencja zastępuje człowieka
2015-05-17, 10:25Programy komputerowe wykorzystujące algorytmy, czyli procedury oparte na prawidłowościach logicznych prowadzących do rozwiązania określonego problemu, wkraczają w codzienne życie. Zastępują człowieka tam, gdzie do niedawna wydawało… Czytaj dalej »
![](public/info/2015/thumb_480_0/2015-05-17_1431850091.jpg)
"Startup Weekend Toruń 2015"
2015-05-17, 10:01W Toruniu ponad 120 pasjonatów nowych technologii, grafików, programistów, osób zainteresowanych biznesem w Internecie stara się przekuć swoje pomysły w produkty, który będzie można sprzedać na rynku. Czytaj dalej »
Aplikacja App of Cards analizuje obecność w sieci kandydatów na prezydenta
2015-05-13, 13:03Z analizy przeprowadzonej za pomocą specjalnej aplikacji App of Cards wynika, że w internecie najwięcej wzmianek, reakcji i aktywności wygenerował kandydat PiS Andrzej Duda. Czytaj dalej »