Zakrzywione ekrany i kontrola głosowa, czyli ofensywa smartwatchów [wideo]
Na tegorocznych targach elektroniki użytkowej IFA 2014 zaprezentowali się najważniejsi producenci urządzeń elektronicznych - Sony, Samsung, LG czy Asus.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się smartwatche, w tym piąty produkt Samsunga w tym roku - GRS - charakteryzujący się zakrzywionym ekranem oraz wbudowaną kartą SIM.
LG postawiło na tradycyjny wygląd, pokazując LG G Watch R z okrągłym ekranem. Sony zaprezentowało nie tylko smartwacha z systemem Android, ale także smartpeny, którym można wydawać komendy głosowe.
Asus wyróżnił się ceną pokazanego smartwatcha - to zaledwie 199 dolarów. Zdaniem Bena Wooda, szefa działu badań firmy analitycznej CCS Insight, to może być zapowiedź stopniowego obniżania cen smartwatchów.
Zobacz także
CERT: wirus podmieniający numery kont bankowych wciąż groźny
2014-07-02, 16:34Wirus VBKlip, który podmienia numery kont bankowych, w efekcie czego przelewy zamiast do adresatów trafiają do cyberprzestępców, jest wciąż groźny - informuje CERT Polska. Czytaj dalej »
Cybernetyczny atak na firmy energetyczne, ślady prowadzą do Rosji
2014-07-01, 16:46Systemy kontrolne setek europejskich i amerykańskich firm z branży energetycznej zostały zaatakowane z użyciem nowoczesnej broni cybernetycznej przez hakerów, najprawdopodobniej powiązanych z Rosją - informuje 'Financial Times'. Czytaj dalej »
Pierwsze "górnicze czarne skrzynki" w pięciu kopalniach
2014-06-30, 17:25W pięciu kopalniach zainstalowano tzw. górnicze czarne skrzynki - urządzenia dostarczające informacji o podziemnych zagrożeniach i warunkach klimatycznych. Działając niezależnie od kopalnianych przyrządów mają m.in. ukrócić proceder… Czytaj dalej »
Test marsjańskiego statku nad Hawajami [wideo]
2014-06-29, 13:13Potocznie mówiono, że to latający talerz. Tak naprawdę był to nowoczesny statek NASA, który testował technologie niezbędne do dalszego podboju Marsa i dostarczania na tę planetę sprzętu lądującego na spadochronach. Czytaj dalej »
Przemoc w grach może „zwiększać moralną wrażliwość”
2014-06-29, 13:11Nienawiść czy przemoc w grach komputerowych mogą zwiększać moralną wrażliwość u grających. Do takich zaskakujących wniosków doszedł amerykański ekspert, który badał poczucie winy u wielbicieli gier. Czytaj dalej »