"Rzeczpospolita": Polskie firmy w e-zaścianku
Mimo boomu na serwisy społecznościowe tylko co szósta firma w Polsce korzysta z takich sposobów komunikacji, informuje "Rzeczpospolita".
Trudno obecnie trafić do sklepu zagranicznej firmy, w którym nie zachęcałaby ona do wejścia na profil na takich serwisach jak Facebook, Instagram czy Twitter. W przypadku polskich firm postęp kończy się niestety co najwyżej na uruchomieniu strony www. A i ją nie wszystkie mają.
Dane Eurostatu pokazują, że jedynie 66 proc. firm w naszym kraju zdecydowało się na taką inwestycję. To wynik znacznie poniżej europejskiej średniej, wynoszącej 73 proc. A w przypadku mediów społecznościowych jest o wiele gorzej. Korzysta z nich zaledwie 16 proc. polskich przedsiębiorstw. To trzeci od końca wynik w UE. Niżej są tylko Łotwa z wynikiem 13 proc. oraz Czechy (15 proc.).
Tymczasem według badań firmy doradczej Boston Consulting Group skuteczne wykorzystanie marketingu internetowego może się przełożyć na nawet 10-procentowy wzrost wartości marki.
Więcej: http://www.rp.pl (PAP)
Zobacz także
W kwestii cyberbezpieczeństwa brakuje rozwiązań systemowych
2016-03-10, 10:53Rząd powinien bardziej zaangażować się w rozwiązywanie kwestii dot. cyberbezpieczeństwa - mówili eksperci po publikacji raportu CERT Orange Polska 2015. Wg danych Orange w polskim internecie systematycznie wzrasta liczba groźnych … Czytaj dalej »
Naukowcy z UMK stworzyli grę, która uczy i bawi
2016-02-23, 15:49Ma relaksować, bawić i uczyć. Naukowcy z toruńskiego UMK stworzyli grę terapeutyczną, która ma pomóc dzieciom mającym problem z nauką matematyki. Czytaj dalej »
Wiceminister budownictwa: Instytut Techniki Budowlanej zbada trwałość wielkiej płyty
2016-02-20, 11:57Kondycję i trwałość budynków z wielkiej płyty w Polsce ma rozpoznać Instytut Techniki Budowlanej we współpracy m.in. z NCBiR - poinformował PAP wiceminister infrastruktury i budownictwa Tomasz Żuchowski. Instytut wytypuje rodzaje… Czytaj dalej »
Ekspert: w Polsce rośnie rynek portali i aplikacji randkowych
2016-02-14, 10:51W Polsce rośnie rynek portali i aplikacji randkowych, bo nowe technologie są obecnie częścią naszego życia, a ludzie nie mają czasu lub mają ograniczone możliwości na poznanie kogoś w 'realu' - mówi socjolog dr Julita Czernecka… Czytaj dalej »

Naukowiec z UMK zaangażowany w odkrycie fal grawitacyjnych
2016-02-12, 19:13Naukowiec z Torunia miał swój wkład w jedno z największych odkryć nauki ostatnich lat. Doktor Kazimierz Borkowski emerytowany pracownik Centrum Astronomii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu był zaangażowany w historyczne odkrycie… Czytaj dalej »