"Rzeczpospolita": Polskie firmy w e-zaścianku
Mimo boomu na serwisy społecznościowe tylko co szósta firma w Polsce korzysta z takich sposobów komunikacji, informuje "Rzeczpospolita".
Trudno obecnie trafić do sklepu zagranicznej firmy, w którym nie zachęcałaby ona do wejścia na profil na takich serwisach jak Facebook, Instagram czy Twitter. W przypadku polskich firm postęp kończy się niestety co najwyżej na uruchomieniu strony www. A i ją nie wszystkie mają.
Dane Eurostatu pokazują, że jedynie 66 proc. firm w naszym kraju zdecydowało się na taką inwestycję. To wynik znacznie poniżej europejskiej średniej, wynoszącej 73 proc. A w przypadku mediów społecznościowych jest o wiele gorzej. Korzysta z nich zaledwie 16 proc. polskich przedsiębiorstw. To trzeci od końca wynik w UE. Niżej są tylko Łotwa z wynikiem 13 proc. oraz Czechy (15 proc.).
Tymczasem według badań firmy doradczej Boston Consulting Group skuteczne wykorzystanie marketingu internetowego może się przełożyć na nawet 10-procentowy wzrost wartości marki.
Więcej: http://www.rp.pl (PAP)
Zobacz także
Psycholog: inteligencja jest jak mięśnie, wymaga stałego użycia
2016-08-14, 11:52Inteligencja, czyli zdolność pojmowania, rozum, jest w pewnym zakresie wrodzona, tak jak budowa ciała. Ma ją każdy. Ale inteligencja - tak jak mięśnie - wymaga stałego użycia, inaczej nie rozwija się - mówi PAP psycholog prof. Czesław… Czytaj dalej »

Nadlatują Perseidy!
2016-08-11, 11:03Jak co roku, sierpniowe noce rozbłyskują 'spadającymi gwiazdami'. Doskonale wiemy, że to nie gwiazdy lecą z nieba, lecz drobiny kosmicznego pyłu pozostawione przez komety. Czytaj dalej »
Laboratorium z Łodzi testuje technologię zwijanych ekranów telewizorów i smartfonów
2016-08-11, 08:36Elastyczne ekrany telewizorów i smartfonów, które można zwinąć jak płócienny obraz to technologie, nad którymi pracują światowi producenci tych urządzeń. Łódzkie laboratorium testuje materiały organiczne, które są w wykorzystywane… Czytaj dalej »
Polska firma opracowała unikatowy system wykrywania dronów
2016-08-09, 10:22Unikatowy system wykrywania i neutralizacji dronów może być wykorzystywany do zabezpieczenia m.in. lotnisk, rafinerii, stadionów czy zakładów karnych. ' Z dronami, niestety obok pozytywnych, wiąże się bardzo wiele groźnych zastosowań… Czytaj dalej »
Suzuki partnerem zespołu uczestniczącego w konkursie Google'a
2016-08-09, 08:29Japoński koncern motoryzacyjny Suzuki poinformował o podpisaniu umowy partnerskiej z zespołem Hakuto - jedynym japońskim podmiotem biorącym udział w konkursie Google Lunar XPRIZE. Jego celem jest wysyłanie na Księżyc łazika kosm… Czytaj dalej »