Zobacz także
Wciąż o socjologii konsumenta
Zmęczenie kanonadą komunikatów komercyjnych, czyli wciąż o socjologii konsumenta dyskutują prof. Tomasz Szlendak i Piotr Majewski. Czytaj dalej »
Socjologia konsumenta po raz trzeci
Kolejna odsłona rozważań socjologicznych. Czytaj dalej »
Socjologia konsumenta po raz wtóry
Dalszy ciąg rozważań o zachowaniach społecznych Polaków. Rozmówca Piotra Majewskiego dr Tomasz Szlendak zauważa, że dziś rodzina najczęściej się spotyka… Czytaj dalej »
Socjologia konsumenta
Jak nie dać się nabić w butelkę? Czy to wymaga przygotowania od najmłodszych lat? Czy przedmiot "Przygotowanie do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym"… Czytaj dalej »
System edukacji
Pytanie fundamentalne to: Po co nam ta cała edukacja? Odpowiedź na nie nie jest taka oczywista, jeśli wziąć pod uwagę jej obecny kształt. Jaka zatem powinna… Czytaj dalej »
Wciąż o kształceniu
Czy wysoki współczynnik skolaryzacji zwłaszcza wśród osób w przediale wiekowym 18-24 lata, wprost przekłada się na np. współczynnik inowacyjności społeczeństwa?… Czytaj dalej »
Kształcenie po raz wtóry
Rozważań o szkolnictwie wyższym ciąg dalszy. Czytaj dalej »
Jakość studenta
Jak to było kiedyś i jak jest teraz ze studentami? Ilu abiturientów, statystycznie, podejmuje nauke na uczelni wyższej i co nimi powoduje? Co na to socjol… Czytaj dalej »
Wybory Polaków
Wybory samorządowe - czym być powinny, a czym są? Czy nie odwracamy się od tego, na co możemy mieć wpływ? Czy stajemy się "milczącą" większością społeczeństwa… Czytaj dalej »
Mechanizmy demokratyczne
Wybory samorządowe to okazja aby obnarzyć niektóre mechanizmy demokratyczne, np. to, że demokracja ulega oligarchizacji. Czytaj dalej »
pod adresami:
"Miłego dnia"
Polskie Radio PiK,
ul.Gdańska 48,
85-006 Bydgoszcz
e-mail: magazyn(at)radiopik.pl