Dlaczego warto skorzystać z oferty SPONSORINGU RADIOWEGO?
Sponsoring daje nieporównywalnie wyższy efekt promocyjny niż tradycyjne formy reklamy masowej.
Sponsoring umożliwia wykreowanie pozytywnego wizerunku Firmy przy wykorzystaniu zjawiska transferu wizerunku. Polega ono na przeniesieniu skojarzeń i emocji z podmiotu sponsorowanego (np. ulubionej audycji słuchacza) na markę Sponsora. Jest okazją do budowania więzi emocjonalnych ze Słuchaczem – odbiorcą przekazu, a potencjalnym Klientem.
Sponsoring zwiększa znajomość marki.
Sponsoring jest bardzo często jedynym sposobem skutecznego pozyskania klientów ze ściśle określonej grupy odbiorców przekazu (audycji) czy też imprezy promowanej poprzez radio.
Sponsoring daje możliwość zindywidualizowania oferty skierowanej do grup odbiorców (samodzielna kampania promocyjna bez „tłoku” w bloku reklamowym).
Sponsoringdaje dużą elastyczność form akcji sponsoringowych - uzupełnienia typowej kampanii reklamowej lub innych działań reklamowych i promocyjnych.
Nie daj się wyprzedzić konkurencji, skorzystaj z oferty sponsoringu radiowego.